Masz pytania? Zadzwoń!

Tel: 41 260 81 21,   Kom: 505 752 210

Stoiska handlowe

Stoiska handlowe

Stoisko handlowe, aby pozwalało zwiększać sprzedaż i aby naprawdę interesowalo klientów, musi być zaprojektowane we właściwy sposób. Rozumiemy, że stoiska kosmetyczne od stoisk GSM różnią się niemal wszystkim. Począwszy od kształtu, skończywszy na wyposażeniu, każda branża, każdy typ działalności wymaga nieco innego podejścia do projektowania wysp handlowych. Stoiska-handlowe 1

Prawidłowo zaprojektowane stoisko musi uwzględniać filozofię firmy, która znajduje przecież odzwierciedlenie w różnych detalach, włącznie z kształtem stoiska. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii i innowacyjnych materiałów jesteśmy w stanie tworzyć nie tylko proste, geometryczne bryły, ale także narożniki zaokrąglone lub gięte ściany boczne, a także nietypowe lub futurystyczne kształty. Wiemy, że dla naszych klientów ma to duże znaczenie, ponieważ stoisko handlowe musi być z daleka rozpoznawalne i często musi realizować także wymogi postawione na przykład franczyzobiorcom albo placówkom partnerskim, co oznacza także konieczność odpowiedniego uformowania bryły wyspy i dostosowanie wyposażenia.

Każde projektowane przez nas stoisko handlowe odpowiada swoim wyglądem i funkcjonalnością specyfice konkretnej branży, by wymienić tylko kilka: kosmetyczne, GSM, jubilerskie, konfekcyjne, galanteryjne, spożywcze czy gastronomiczne. Oczekiwania naszych klientów są dla nas inspiracją do tworzenia projektów nowoczesnych, oszczędnych, a przede wszystkim funkcjonalnych.
Wszystkie stoiska handlowe przygotowujemy z materiałów spełniających określone normy BHP i atestowanych. Dbamy o to, aby nasze projekty były zawsze najlepsze – nie pozwalamy sobie na odstępstwa od wysokich standardów jakości, dzięki czemu nasza oferta znalazła uznanie wielu znanym marek. Gotowe projekty, jakie proponujemy naszym klientom, są w pewnym zakresie konfigurowalne – dbamy bowiem o to, aby każde ze stoisk było inne, aby każdy nasz projekt sprostały wszystkim wyzwaniom i aby nasi klienci dzięki naszym stoiskom handlowym mieli coraz więcej powodów do dumy i zadowolenia.

Stoisko handlowe

Stoisko handlowe jest wizytówką każdej firmy zajmującej się sprzedażą produktów lub usług. Prawidłowa ekspozycja towaru, umożliwiająca zapoznanie się z nim, zabezpieczająca mienie, zapewniająca sprawną i skuteczną obsługę, to gwarancja wzrostu zysków. Stoiska-handlowe 2

Każde stoisko handlowe musi spełniać indywidualne wymogi przedsiębiorcy. Oznacza to konieczność przystosowania do założeń identyfikacji wizualnej oraz charakterystyki produktów. Witryny różnej wielkości, lady handlowe, mini-zaplecza, które są szczególnie ważne w przypadku stoisk handlowych dla firm gastronomicznych – wszystko to musi zostać uwzględnione w projekcie stoiska.
Dobrze zaprojektowane stoisko handlowe jest nieduże, ale na tyle przestronne, aby nie było żadnych problemów z ekspozycją produktów i obsługą klientów. Jednocześnie musi być ekonomiczne, co wymusza choćby zastosowanie nowoczesnych systemów oświetlenia wykorzystujących technologię LED, a tam, gdzie to konieczne, również lampy halogenowe. Ergonomiczny projekt zapewni sprzedającemu maksymalną swobodę ruchu, a klientom pozwoli na wygodne składanie zamówień lub prowadzenie rozmów ze sprzedawcą.

To, co widać z zewnątrz, „obudowa” stoiska, jest wizytówką firmy, natomiast osprzęt i wyposażenie zainstalowane wewnątrz są w pewien sposób odzwierciedleniem idei przedsiębiorstwa. To właśnie funkcjonalność wewnętrznej, niedostępnej dla klientów części stoisk handlowych definiuje przydatność poszczególnych projektów. Dobry projekt stoiska handlowego jest zawsze indywidualny – nawet przy korzystaniu z gotowych rozwiązań zawsze dajemy naszym Klientom możliwość wprowadzenia pewnych zmian, dzięki którym mogą oni tworzyć naprawdę niepowtarzalne, przyciągające uwagę stoiska, przy których klient będzie obsługiwany w sposób sprawny, szybki, a przede wszystkim profesjonalny. Wiemy, że dobre stoisko to więcej niż próba przyciągnięcia klienta, ale także miejsce pracy, wizytówka przedsiębiorstwa, placówka handlowa, a w końcu również coś, z czym naszych klientów będą kojarzyli osoby odwiedzające takie stoisko, dlatego zawsze działamy w sposób kompleksowy, przy projektowaniu uwzględniając potrzeby wszystkich osób korzystających ze stoiska.

Wyspa handlowa

Wyspa handlowa – ciekawe stoisko pośrodku pustej przestrzeni galerii handlowej. Tak my ją rozumiemy. Projektujemy wyspy handlowe w taki sposób, aby były dla klientów tym samym, czym dla marynarza skrawek suchego lądu, a dla samotnego na pustynie – oaza. Podchodzimy do projektów w sposób, który umożliwia nam zawsze projektowanie indywidualnej wyspy. Tak samo, jak nie ma dwóch identycznych firm, tak samo nie można zbudować dwóch identycznych wysp handlowych. Nawet wychodząc z tego samego projektu bazowego, zawsze zakładamy pewną elastyczność. stoisko_handlowe 3

Wyspa handlowa jest punktem niewielkim, który musi uwzględniać zróżnicowane potrzeby przedsiębiorcy, jego pracowników i klientów. Z myślą o przedsiębiorcach projektujemy niepowtarzalne wyspy i niedużej powierzchni, co pozwala na optymalizację kosztów działania stoiska. Dla pracowników projektujemy przestrzeń wewnątrz wyspy, która jest czymś o wiele znaczniejszym niż tylko miejscem ekspozycji towarów – to także mini-zaplecze dla pracownika wyspy, więc musi zostać odpowiednio przygotowane. Klienci podchodzący do stoiska oczekują sprawnej obsługi, ciekawej ekspozycji i profesjonalizmu. Dzięki wyspom handlowym naszego projektu jest to możliwe, bo kiedy inni skupiają się na projekcie widzianym tylko oczyma klienta, my podchodzimy do zagadnienia całościowo i rozwiązujemy problemy każdej ze stron.

Wyspa handlowa musi przyciągać wzrok. Nowoczesne i tanie materiały stanowią więc rozwiązanie ze wszech stron korzystne: wyglądają atrakcyjnie i pozwalają na minimalizację kosztów działania wyspy handlowej, a zaawansowane technologie sprawiają, że utrzymanie takiego punktu jest tak tanie, jak to tylko możliwe.

Wyspa handlowa może stać się najciekawszym sklepem nawet w dużych galeriach, mimo że jeszcze kilka lat temu wydawało się, że są to tylko dodatkowe butiki, sposób na dodatkowy zarobek wyłącznie dla administratorów galerii – dziś już wiadomo, że wyspa handlowa może być rozwiązaniem korzystnym dla wszystkich, ale tylko i wyłącznie wtedy, kiedy jest profesjonalnie zaprojektowane i zbudowana.

#mid_container_wrapper p, #mid_container_wrapper .woocommerce #reviews #comments ol.commentlist li .meta, .woocommerce-page #reviews #comments ol.commentlist li .meta { color: #787878; display: none; }